Brev:
Mælkeprodukter til pige på 8½ måned
23. februar 2006
Alder:
8 mdr.
Mælkeprodukter til pige på 8½ måned
Hej Helen
Må min datter på 8½ måned få græsk youghurt med 10% fedt?
Jeg ved, at der er noget med at fx A38 er bedre end youghurt, og at det har noget med proteinindholdet at gøre, men jeg har aldrig helt fattet princippet....?
Og: Jeg ammer hende ca 5x i døgnet. Det burde vel stadig være nok til at dække hende mælkebehov, ikke? Jeg giver hende ikke yderligere mælk at drikke, men hun får grød lavet på modermælkserstatning om morgenen.
Venlig hilsen Linrep