Brev:
Skiferie - beskyttelse af 6 måneder baby
23. februar 2006
Alder:
6 mdr.
Skiferie - beskyttelse af 6 måneder baby
Hej Helen
Jeg har en ca. 6 måneder gammel søn og skal på weekend skiferie om et par uger.
Han gider jo ikke ligge ned mere mellem hans soveperioder, så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal give ham på hvis der er sol.
Solcreme er en selvfølge, men har du kendskab til en solbrille til sådan en bette størrelse. Han får også en kasket på, men spørgsmålet er om han overhovedet vil have solbriller på - alt bliver jo undersøgt og smidt med for tiden.
På forhånd tak for dit svar.
Hilsen
Lone