Svar: Skiferie - beskyttelse af 6 måneder baby
23. februar 2006
Alder:
6 mdr.
Kære Lone
Ja det har jeg da. Solbrillerne til de små hedder Baby Banz. Jeg ved desværre ikke om de sælges et sted i Danmark, men jeg ved at du kan få dem i Norge og også i andre europæiske lande.
I solbutikken.dk, som du finder i min linksamling kan du måske være heldig, eller måske kan de hjælpe med at skaffe dem. Du kan også prøve at kontakte forhandleren i Norge:
http://www.butikksiden.no/babybanz.asp
Og du kan læse mere her: http://www.babysunprotection.com/
Og du kan også se brillerne her: http://babybanz.com/
Rigtig god skiferie. Det lyder dejligt:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske