Brev:
Svømmehal - 9 mdr.
28. februar 2006
Alder:
9 mdr.
Svømmehal - 9 mdr.
Hej Helen
Tak for dine altid hurtige og gode svar.
Endnu et spørgsmål melder sig.
Jeg har været i mødregruppe idag, hvor vi talte om hvor vidt det er for de små poder at komme i svømmehallen eller ej. Og nu er jeg blevet rigtig meget i tvivl om vi skal melde os til babysvømning?
Nogle mener at børn har større chance for at få mellemørebetændelse og nogle mener at det i det hele taget ikke er sundt at bade i klorvandet med hensyn til huden eksem osv.
Hvad mener du? Kan vi godt melde os til svømning? Emil er 9 måneder gammel.
Jeg skrev også til dig for et par dage siden ang. aftenputteri og vi er lige ved at gå til, fordi han bare græder og græder. Findes der slet ikke nogen eller noget der kan hjælpe os ud af det problem, da det fylder meget i vores hverdag. Det tager ca. 1-2 timer at få ham til at sove.
Med venlig hilsen
Marie