Brev:
Sukker i hjemmelavet sveskemos?
27. marts 2006
Alder:
6 mdr.
Sukker i hjemmelavet sveskemos?
Hej Helen
Må der komme rørsukker i sveskemos?
Jeg har lavet 2 portioner, en form for koncentrat og blander det med kogt vand og hirsegrød, eller blot kogt vand. Det er for at afhjælpe min datters hårde mave.
Jeg synes at hun de sidste 2 uger har virket speedet.... Kan det være sukkerets skyld? Det er måske 1 spiseskefuld til 12 svesker.
Mange hilsener