Brev:
Sødmælk vs. mme - 9 mdr.
27. marts 2006
Alder:
9 mdr.
Sødmælk vs. mme - 9 mdr.
Hej Helen,
Min datter er nu 9 måneder, og jeg er netop stoppet med at amme, da hun ikke længere var så interesseret i det.
Mit spørgsmål går nu på, hvor meget mælk hun skal have hver dag. Kan hun udelukkende gå over på sødmælk, eller anbefaler du man giver modermælkserstatning?
Jeg kan oplyse, at min datter ikke har villet tage flaske, så hun har ikke tidligere fået modermælkserstatning. Jeg kan ligeledes oplyse, at min datter har fået sødmælk (i mad og i en kop) fra hun var 6 måneder.
Hilsen,
Charlotte