Brev:
Sover på maven og allergi
31. marts 2006
Alder:
10 mdr.
Sover på maven og allergi
Hej Helen
Emil som nu er 10 måneder er begyndt at vende sig om på maven når han sover. Vi ligger ham på ryggen, når vi putter ham. Skal vi vende ham om, eller er han stor nok til at ligge på maven og sove nu? Nogen gange ligger han med ansigtet ned i madrassen, skal vi dreje det eller kan han godt selv styre at vende hovedet nu?
Emil har haft mellemørebetændelse to gange med kun en uges mellerum. Tror du det kan være tegn på allergi? Har læst at børn der ofte får mellemørebetændelse godt kan ha mælkeallergi. Er det noget ørelægen kan vejlede os i, eller er det vores egen læge der kan det? Jeg har selv haft fødevare allergi som barn og børneeksem, Emil har også børneeksem. Så derfor tænker jeg bare at han måske kan være mere disponeret for allergi?
Venlig hilsen
Marie