Brev:
En mors følelser
31. marts 2006
Alder:
10 mdr.
En mors følelser
Hej Helen
Dette spørgsmål handler om mig selv...
Emil er 10 måneder nu, og er bare så skøn. Men jeg kan mærke at jeg har svært ved at han blive "stor". Jeg synes f.eks det er svært med de ting man ikke kan bruge længere, skråstol, aktivitetstæppe, tøj osv. Er det normalt at have de følelser omkring ens barn?
Jeg føler det nemlig helt latterligt, og har ikke lyst til at snakke med min kæreste om det, fordi jeg ikke tror han vil kunne forstå mig. Den barnevogn vi havde til Emil fra starten af var der rigtig mange problemer med, så det endte med at vi fik pengene tilbage og købte en anden. Nu er jeg bare så ked af at vi ikke har den barnevogn han lå i da han var helt nyfødt, og jeg bliver mindet om det hver gang jeg bruger den nye barnevogn.
Jeg bliver også ved med at tænke tilbage på fødslen som jeg synes var en rigtig god oplevelse, og ville ønske jeg kunne gennemleve det igen. Har du nogen forslag til hvordan jeg kan komme videre?
Marie