Brev:
Kostforslag 15 mdr.
1. april 2006
Alder:
15 mdr.
Kostforslag 15 mdr.
Hej
Vil lige starte med at sige tak for et super råd ang, amme stop. Startede efter at have læst dit brev og alt er gået super godt. Tror det har været hårdere for mig ind for min datter.
Nu er det jo så rigtig vigtig at hun får nogle gode madvaner og tænkte om du havde et forslag til en kostplan. Hun er 15 mdr og er begyndt at spise yougurt, øllebrød og havregrød selv. med ske
Mangler lidt inspriation til hvad man ellers kunne servere og som hun selv kan spise, da hun jo nyder selv at spise.
Hun spiser på en normal dag:
Morgen: øllebrød, yougurt eller havregrød
mellemmad: bolle, knækbrød med ost eller smør.
Frokost: rugbrød med div pålæg (mest pålæg, smider rugbrød på gulvet)
mellemad: frugtgrød eller frugt eller rosiner
Aftensmad: det vi spiser, forskellige pastaretter, fisk eller kylling, salater.
Natmad frugtgrød eller et glas mælk afhæning af hvor meget aftensmad der er kommet i maven.
Håber du har nogle ideer, gerne til alle måltider.
Glæder mig til at høre fra dig, og tusind tak for hjælpen med amningen.
Hun får også vitamin pille. Sådan en multi tabs til børn mellem 1 og 10 år.
Med venlig hilsen
Jeanette