Brev:
Sover stadig ikke - 8 mdr.
2. april 2006
Alder:
8 mdr.
Sover stadig ikke - 8 mdr.
Hej igen
Vi havde prøvet med ingen mad om natten. Det gjorde vi med en kold tyrker og ventede med længsel på at noget skulle blive bedre. Der var da også én nat... Nu blev det ca. 3 uger siden vi startede og nu får min søn så mælk to gange om natten igen. Ærgeligt men sandt.
Jeg kunne ikke mere og det kunne faderen heller ikke. Han vågnede flere gange om natten og ville som før nævnt kun sove hvis vi gik med ham. Det blev for meget med flere timer hver nat.
Så nu er vi tilbage hvor vi startede. Meget frustrerende. Jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg skal stille op. Har læst og læst, men metoderne med at lade barnet ligge og græde og gå derind med intervaller....måske gennem en hel uge, kan jeg ikke klare lige nu.
Er der andre gode idéer end lige netop det med at lade dem ligge som bøger foreskriver? Barnevognene kan ikke komme op i lejligheden og hjul under sengen vil være synd for underboen. Jeg kan godt få min søn til at sove, det er opvågningerne om natten der plager mig. Vågner han og græder, fordi han ikke kan finde ud af selv at falde i søvn?
Jeg er i vildrede og søvnunderskud hvilket er en dårlig kombination, men den der ofte forekommer når nætterne er således.
Mange hilsner
Mor