Brev:
Kalder op til 10 gange på en nat
3. april 2006
Alder:
2 år, 3 mdr.
Kalder op til 10 gange på en nat
Hej Helen
Ville bare lige fortælle dig, at det sidste råd vi fik omkring vores søn har virket. Vi har delt om, at gøre tingende også selvom vores søn kun har ville have far til det, så har vi bare sagt, at nu er det mor der gør det og sådan er det.
Så jeg har lige et spørgsmål til, som du måske også kan hjælpe os med.
Vores søn er 2 år og 3 mdr. Han sover hos sig selv og har gjort det siden han var lille, der er aldrig nogen problemer med, at få ham lagt. Men efter ca. 2 timer vågner han og klader på mig (mor) og mange gange ligger han ned, har sutten og det hele når jeg kommer ind og kigger til ham.
Det kan jeg så gøre op til 10 gange på en nat, så mange dage er vi noget trætte både ham og jeg. Det er ikke hver nat jeg løber så meget, men 6 gange løber jeg hver nat.
Kan du have nogen ide om, hvorfor han gør dette? Og hvordan skal jeg komme det til livs? Skal jeg gå derind hver gang han kalder eller hvad?
Jeg tager ham ikke op, når jeg er der eller tænder lyset. Giver ham hans sut hvis han har tabt den og ellers siger jeg godnat og går igen. Nogen gange begynder han så at græde, men det holder op igen, når jeg så har været derinde og sagt, at det er nat nogle gange. Så ligger han sig, men inden for en time kalder han så igen!
Har oplevet, at han nogen gange kalder mens han sover, så når jeg så kommer ind ligger han bare og kalder mens han sover.(han drømmer nok)
Kan du måske sige hvad det kan være?
Hilsen Joan