Brev:
Hvor meget spiser 6 uger gammelt barn?
6. april 2006
Alder:
1 mdr.
Hvor meget spiser 6 uger gammelt barn?
Hej
Nu er tiden kommet for mig, hvor jeg gerne vil lidt ud og være sammen med veninder, uden barn. Vores lille dreng er snart 6 uger, jeg ammer ham, og dette gør jo at mor og søn er meget afhængige af hinanden. Vi har givet ham flaske (med modermælk) hvilket gik rigtig godt.
Men nu er spørgsmålet: Hvor meget spiser sådan et lille menneske?
Jeg har ingen fornemmelse af, hvad han sætter til livs. Måske du kan lede mig lidt på sporet, selvom jeg ved at det selvfølgelig er forskelligt fra barn til barn, jeg vil jo bare gerne kunne tage afsted med god samvittighed og vished om at han ikke kommer til at sulte....
Ellers tak for en rigtig god brevkasse!
Med venlig hilsen
Malene