Brev:
Den fede mælk?
6. april 2006
Alder:
1 mdr.
Den fede mælk?
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål som jeg har gået og funderet lidt over:0) og som jeg håber du kan svare mig på??
Hvor meget af det "fede" mælk skal der komme op til overfladen når jeg f.eks har malket ca 100 ml ud. Jeg har lagt mærke til at ca 10 ml ligger sig som fløde, men jeg er i tvivl om det er nok og om jeg egentlig har næring nok i min mælk.
Er der overhovedet noget svar eller er det meget individuelt?
På forhånd tak
Mette