Svar: Den fede mælk?
6. april 2006
Alder:
1 mdr.
Kære Mette
Det lyder rigtig flot det du beskriver og det lyder bestemt som om du har fedt nok i din mælk:o)
Det er korrekt at fedtmængden kan variere fra kvinde til kvinde, men fedtmængden kan også variere efter tidspunktet på dagen, hvornår barnet sidst har spist, hvornår der sidst er malken ud osv. Der er således ikke noget endegyldigt svar.
Det du beskriver lyder meget fint og du skal umiddelbart ikke bekymre dig om, hvorvidt din mælk er fed nok eller ej:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske