Brev:
Sødmælk og modermælkserstatning - 8 mdr.
6. april 2006
Alder:
8 mdr.
Sødmælk og modermælkserstatning - 8 mdr.
Hej Helen
Min søn er snart 8 mdr. Jeg ammer stadig, selvom jeg ikke føler jeg har meget mælk at byde på efterhånden. Han gider ikke drikke mme af kop eller flaske. Gider kun at drikke vand. Har prøvet at lade ham smage sødmælk. Det gad han også godt at drikke.
Han skal snart passes af bedsterne og skal være uden mig i mange timer. Hvad gør jeg med hensyn til at få dækket hans mælkebehov den eftermiddag og aften?
Mange hilsner
Mor