Brev:
Rugbrød med kerner - 12 mdr.
7. april 2006
Alder:
12 mdr.
Rugbrød med kerner - 12 mdr.
Hej Helen
Hvor gamle er det nu børn skal være for at må få rugbrød med kerner?
Jeg vil gerne give min datter på 1 år forskellige brødtyper og hun spiser også glædeligt alt. Men er der ikke noget med, at det ikke er godt med kerner i de små maver?
God påske
Venlig hilsen
Mor