Brev:
Børneeksem - 3 mdr.
29. april 2006
Alder:
3 mdr.
Børneeksem - 3 mdr.
Kære Helen
Jeg skrev til dig for noget tid siden og kom med en bemærkning om allergiforskrækkelse pga noget tør hud på hænderne.
Du skrev tilbage og spurgte hvorfor. Det skyldes at jeg jo stoppede med at amme meget tidligt og det fraråder alle jo.
Derfor har jeg været meget opmærksom på tegn på allergi og nu er der flere!!!!!!! Lille Marie har MEGET tør hud alle de "rigtige" steder. Kinder, under ørerflipper, i armhuler og på håndryggen. Øv bøv, det synes jeg ikke om. Jeg smører det med fed creme, er der andet jeg kan gøre?
Hun trives og det virker ikke som om det generer hende.
Kærlig Hilsen
Charlotte