Brev:
Skemad før 4 mdr.
29. april 2006
Alder:
3 mdr.
Skemad før 4 mdr.
Kære Helen
Marie stortrives. Hun sover hele natten. Puttes ved 20-tiden, og vågner ved 5-6 tiden. Herligt. Ved 8-tiden tager hun igen en lur på 3-5 timer, men så er det, at hele eftermiddagen er lidt af en prøvelse. Det er som om hun ikke rigtig kan finde ud af om hun skal være vågen eller om hun skal sove, og virker ærlig talt lidt utidig. Hun tager sig flere smålure på 10-30 min. Jeg har en ide om at hun er ved at finde ind i en ny rytme, hvad angår det at sove i løbet af dagen. Vi kunne jo godt tænke os at hun fik to gode lure i løbet af dagen, og sov som hun gør om natten.
I et improviseret forsøg på at gøre noget nyt forsøgte vi i dag at give, en iøvrigt storsavlende Marie, en lille portion risgrød. Vi lavede grød af 1/2 dl vand. Marie var ovenud begejstret, og spiste langt over halvdelen. Men, Marie fylder jo først 4 mdr. om 12 dage. Selvom du har sagt at vi ikke skal starte førend Marie blev 4 mdr, kan vi give hende én portion risgrød om dagen?
Jeg synes at vi bare skal fortsætte, da hendes mavesystem fungerer, og hun jo har fået MME fra 2-3 uger. Lotte synes dog at vi må vente 12 dage eller i det mindste høre din mening.
Jeg synes måske bare vi skulle se hvad bleen siger. Uanset hvad, har vi jo et behov for at være enige, så vi må høre din mening, til trods for at selve spisningen gik fint.
Kærligste Hilsner
Ulrik