Brev:
Sukker og børn
30. april 2006
Alder:
11 mdr.
Sukker og børn
Kære Helen
Det anbefales vist at voksne ikke får mere end 50 gram sukker pr. dag.
Hvad er grænsen for småbørn? Min datter er knap 11 mdr.
Tina