Brev:
Mælk nok? - 9 mdr.
5. maj 2006
Alder:
9 mdr.
Mælk nok? - 9 mdr.
Hej Helen
Tak for rådet med amme-nedtrapning. Jeg prøver nu med 4 gange amning om dagen for at trappe yderligere ned til 3 som du rådede mig til. Det går indtil videre med de 4 gange.
Hvordan kan jeg dog være sikker på at min søn får mælk nok når jeg går yderligere ned og han ikke gider drikke noget som helst af kop (dog vand)? Jeg blander lidt mælk i mad og A38 i mos, men det bliver ikke til meget.
Hilsen mor