Brev:
Vil ikke sove om dagen - 3 mdr.
6. maj 2006
Alder:
3 mdr.
Vil ikke sove om dagen - 3 mdr.
Kære Helen
Tusind tak for nogle rigtig gode svar!
Min dreng der bliver 3 måneder her den 17 maj, vil pludselig ikke sove ret meget om dagen. Til formiddag sov han måske 15- 30 minutter, hvor han før sov 1 time.
Til middag sover han også kun 30 minutter, hvor han plejer at sove mellem 2 - 3 timer. I nat vågnede han også mange gange, og kunne kun falde til ro hvis jeg lagde ham til brystet.
Han er begyndt at savle meget den sidste uge, og bider helt vildt med gummerne hvis vi kommer vores finger der ind.... kan det virkelig allerede passe han er ved at få en tand?
Kan det være han er mere sulten, i takt med at han bliver større?
Jeg ammer ca hver anden time om dagen, og mere tæt om aftenen (han får kun bryst). Han er en stor dreng, og har altid spist godt.
Jeg har også meget høfeber i øjeblikket, og spiser Loratadin, 10 mg hver dag.
Ved ikke om det har nogen påvirkning ?
Ja, som du kan se har jeg tænkt mange tanker, men håbede du måske kunne komme med et bud, på hans pludselige korte lure?
Kærlig hilsen
Sarah