Brev:
Putteritualer - 4 mdr.
7. maj 2006
Alder:
4 mdr.
Putteritualer - 4 mdr.
Hej
Jeg har det problem at natte-putningen trækker i lang drag ofte op til fire timer....
Vores datter på fire mdr. vågner mellem 7-9 om morgenen. Har ingen problemer med og få hende til og sove i løbet af dagen. Men om aftenen er det en anden snak.
Hun bliver lagt til og sove mellem 20-22, alt afhængig af hvornår hun er vågnet og om hun er træt. Hun falder i søvn med en flaske vælling. Ligger hende og pling så er hun vågen. Går ind til hende og hun får tilbudt bryst eller bliver vugget, hun falder hen og bliver lagt, pling så er hun vågen igen. Hver gang man går ind til hende falder hun i søvn.
Men ak så vågner vi igen. Tit ligger hun bare og pludre og vi lader hende ligge - til hun græder så går vi ind og beroliger hende. Vi har forsøgt og ligge hende i barnevognen om aftenen, giver samme mangel effekt.
Er der ikke en lettere måde på det? Havde ikke disse problemer med min første datter. Er meget trættende...
Håber på et rigtig godt råd...
Hilsen Tina