Brev:
Varm nat
8. maj 2006
Alder:
6 mdr.
Varm nat
Kære Helen
Jeg ville lige høre din mening om påklædning til natten.
Vores datter er godt 6 mdr. og sover i en juno-seng på eget værelse. Vi bor i lejlighed, så der bliver nemt varmt indendøre.
Jeg ammer hende inden jeg selv går i seng og synes på det sidste at hun er meget svedig på ryggen. Hun har indtil videre sovet i bomuldsbody + bomuldsnatdragt. På det sidste dog kun i bomuldsbody med lange ærmer.
Hun har en juniordyne. Er den måske for varm, er det bedre at anvende hende babydyne igen?
Jeg har en fornemmelse af at den ikke giver hende nok tryghed, fordi hun ikke kan puttes så let. Måske har du gode erfaringer med gode, ikke-varme sommerdyner, eller andet...?
Jeg er ikke meget for at lade hende sove med åbent vindue på værelset pga. træk, og et tyndt tæppe er meget let at sparke af sig.
De bedste hilsner
Pia