Svar: Varm nat
8. maj 2006
Alder:
6 mdr.
Kære Pia
Måske kan du finde et vattæppe, som er lidt tyndere end dynen og stadig i bomuld, så det er rart for din datter.
Det lyder umiddelbart fornuftigt med en bomuldsbody og de bare ben, men der er jo forskel på hvor varme børn er. Hvis hun er en stor pige, som er godt istand, så sveder hun naturligt mere end de mere spinkle:o)
Prøv at lufte godt ud hver dag, og sørg for nedrullede gardiner i soveværelset, så solen så vidt muligt holdes ude fra dette rum.
Hvad ligger hun på? Måske skulle du prøve med et almindeligt bomuldslagen eller forsøge med en tynd rullemadras på den egenlige madras. Du skal dog stadig sørge for at hun ligger fladt.
Fortsat held og lykke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske