Brev:
Rensning af flasker, motorik og leg 4½ mdr.
8. maj 2006
Alder:
4 mdr.
Rensning af flasker, motorik og leg 4½ mdr.
Hej Helen
Tak for tidligere gode svar.
Jeg har igen nogle spørgsmål ang. min lille datter på 4½ måned.
1. Min kollega har fortalt mig at når de små er blevet 4 måneder er det ikke længere nødvendigt at sterilisere flaskerne. Er det rigtigt?
2. Min datter er rigtig god til at ligge på maven og har været det længe. Hun holder hovedet rigtig flot og synes det er sjovt. Hun har tidligere trillet rundt fra mave til ryg men det er hun helt holdt op med nu. Kan det være fordi at det tidligere var ”tilfældigt” at hun vendt rundt?
Og hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende til at trille rundt?
3. Og hvordan med legetøjet? Er det bedst med få stykker legetøj ad gangen? Eller er det fint nok at hun har nogle ting hun kan lege med når vi er det ene sted og nogle andre ting et andet sted? Eller skal vi holde os til de samme stykker legetøj og så skifte til noget nyt efter et par uger?
Med venlig hilsen
Dorte