Brev:
Pasning - 8 mdr.
9. maj 2006
Alder:
8 mdr.
Pasning - 8 mdr.
Kære Helen
Så har jeg igen brug for et godt råd. Du har jo hjulpet os så fint før.
Vi skal giftes her til juni, og så skal Ida passes ude for 1. gang. Hun vil på det tidspunkt være knap 8 mdr.
Vi har fået vores bagboer til at passe hende. De er dagplejere til daglig og er derfor vante til små børn. Så det er jo perfekt.
MEN - Jeg har det bare rigtig dårligt med at skulle aflevere hende. Hun er ikke særligt glad for at andre end mor og far tager hende. Mormor er så småt begyndt at få lov, men morfar skal bare kigge på hende nogle gange, så bryder hun i gråd.
Jeg var engang ved tandlægen og var væk i 20 min. Min mor og far passede hende imens. Hun hulklede og tårende trillede da jeg kom tilbage, og min mor sagde at det havde hun gjort hele tiden mens jeg havde været væk.
Vi er begyndt at sende hende på besøg et par minutter ad gangen hos dagplejerne for at hun kan vænne sig til dem og lære dem at kende.
En anden ting er amningen.
Jeg vil på det tidspunkt være nede på at amme hende morgen og aften, da jeg skal starte arb. d. 1/7.
Vil det være ok at hun får en flaske istedet for amningen den ene aften?
Jeg vil så gerne glæde mig til denne store fest, men jeg synes det hele bliver overskygget af bekymringer vedr. lille Ida.
Håber på et par gode råd.
Med venlig hilsen
Tina