Brev:
Skift af modermælkserstatning
10. maj 2006
Alder:
5 mdr.
Skift af modermælkserstatning
Hej
Lige et kort spørgsmål.
Vores datter får MME og vi bruger NAN-HA. Ikke fordi hun er allergidisponeret, men fordi vi døjede meget med hendes mave i starten. Alle disse problemer er heldigvis overstået :-) og hun får nu også grød/mos og vælling uden problemer. Hun bliver 5 mdr. på fredag.
Mit spørgsmål går nu på, om vi nogle enkelte gange må give hende alm. NAN? Det er mest tiltænkt til når vi er på tur, da jeg synes det er vældig praktisk man kan få alm. NAN i færdigklare brikker. Således kunne vi undgå at skulle have kogt vang og pulver med.
Eller er det dumt at skifte præparat?
Mange forårshilsner
Sofiemor