Svar: Skift af modermælkserstatning
10. maj 2006
Alder:
5 mdr.
Kære Sofiemor
Jeg kan umiddelbart ikke se de store problemer i at du giver Nan, når du i forvejen giver Nan-HA. Det drejer sig jo om enkelte flasker på tur og det er samme fabrikat.
Normalt vil jeg ikke anbefale at man skifter imellem de forskellige typer erstatning, da barnets mave godt kan blive påvirket af dette, men som du beskriver det, vil det højst sandsynligt ikke være noget problem.
Så prøv du med Nan på brikker og se om ikke det går helt fint. Det er, som du siger, rigtig praktisk.
Fortsat held og lykke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske