Brev:
Bryst smerter
13. maj 2006
Alder:
0 mdr.
Bryst smerter
Hej Helen
Jeg har fået en pige for 13 dage siden, og hun i modsætning til min søn får bryst. Hun ville sutte lige fra starten, jeg har dog aldrig forstillet mig at det kunne gøre så ondt.
Mine brystvorter er meget ømme, men jeg har fået at vide at det er normal i begyndelsen. Men hvor lang tid skal det blive ved?
Jeg har store bryster, og ved det ene bryst har hun lidt svært ved at få ved, især hvis brystet er fyldt med mælk. Det andet bryst er lidt bedre, da vorten er lidt større.
Ammer jeg mon forkert? Jeg har prøvet og give hende lidt mere af brystet i munden, men nej hun kan ikke få mere ind.
Vil smerten blive bedre?
Du er virkelig til stor hjælp, når man bor i udlandet!
Med Venlig Hilsen
Pia