Brev:
Hjemmelavet mad på tur
14. maj 2006
Alder:
5 mdr.
Hjemmelavet mad på tur
Hej Helen,
Tak for dine råd ang. vores datter, som havde diarre osv. Jeg har lige opdaget en tand og er ret overbevidst om at denne var årsag til det hele - hun har det godt igen!
Jeg har lige et par hurtige spørgsmål ang. kost...
Jeg laver selv min datters mad og hun er ikke særlig pjattet med købemad. Kan jeg lave grød på fx majsmel og vand tilsat lidt fedtstof, som jeg kan tage med når vi skal ud? Skal det holdes koldt? Hvor længe kan det holde sig? Skal det varmes igennem igen inden hun får det?
Maria