Brev:
Morgenmad 11 mdr.
14. maj 2006
Alder:
11 mdr.
Morgenmad 11 mdr.
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang. morgenmad. Emil er nu 11 måneder, og er rigtig godt træt af grød. Har du nogen ideer til hvad han ellers kan få?
Han har for en uge siden fået de to første tænder i undermunden, så det skal være noget der er let at tygge:-)
Mange hilsner
Emils mor.