Brev:
Mave problemer
16. maj 2006
Alder:
2 mdr.
Mave problemer
Hej
Jeg her en datter på 8 uger, amningen fungerer desværre ikke så vi er på vej over til MME. Jeg har hidtil malket ud og givet hende det på flaske, men nu er der desværre ikke mere at malke ud. Hun har i tre uger fået min mælk og NAN 1 men de sidste dage har hun fået mere NAN end MM. Det har resulteret i at maven er gået i stå.
Hun har hele tiden grædt meget efter måltiderne og krampet sig sammen, vi har igennem lægen fået anbefalet mylicon dråber og det har hjulpet lidt. Før vi startede på MME havde hun afføring konstant op til 10 gange pr dag, og nu skal hun arbejde det meste af en formiddag for at der kommer lidt. Jeg har her til morgen giver hende grøn Allomin og kamille te men hun har været utrolig ked af det. Mit spørgsmål er hvilket MME tror du er bedst for min lille pige.
Maria