Brev:
Putning og gråd - 22 mdr.
16. maj 2006
Alder:
22 mdr.
Putning og gråd - 22 mdr.
Hej Helen
Et luksusspørgsmål..... Maja har fundet de gode puttevaner igen, men den bekymrede mor tænker... gad vide om hun græder lidt for meget når jeg putter hende. Jeg putter hende i seng og går og hun græder og kalder på mig i under 1 minut hvorefter hun mosler lidt rundt og falder i søvn efter maks. 5-10 minutter. Hun græder kun det første minut hvorefter hun er stille.
Jeg har prøvet at blive derinde, men så hidser hun sig bare mere og mere op og bruger op til en time på at falde til ro.
Hun er jo snart 2 år og jeg tænker om det er ok hun græder og kalder på mig og at jeg så ikke reagere på det når det er i så kort tid? (Det hedder sig jo ellers at børn ikke skal græde uden at blive trøstet, da de jo så lærer at det ikke hjælper at bede om hjælp - men der er forhåbentlig en nedre grænse).
Mange hilsner
Lene