Svar: Putning og gråd - 22 mdr.
16. maj 2006
Alder:
22 mdr.
Kære Lene
Luksusspørgsmål er der skam også plads til:o)
Det lyder simpelthen så fint det du fortæller og fuldstændig, som det skal være.
Det er helt okay at Maja smågræder lidt, når det er så kortvarigt og på den måde. Det er noget andet, hvis hun er bundulykkelig, men så er hendes gråd anderledes og så vil hun højst sandsynligvis række ud efter dig og du vil ikke være i tvivl om at hun har brug for dig.
Som det er hos jer i øjeblikket, så er det præcist, hvad Maja har brug for og der er ikke tale om omsorgssvigt:o)
Bibehold endelig de gode vaner med ro i sindet:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske