Brev:
Brug af Voksipose
17. maj 2006
Alder:
1 mdr.
Brug af Voksipose
Hej
Bare lige et hurtigt spørgsmål:
Min søn på 6 uger er rigtig glad for sin voksipose. Det er helt klart det letteste sted at få ham til at falde i søvn. I liften kan det også lade sig gøre, men der vågner han meget lettere, hvis han laver spjæt med armene eller lignende.
Min bekymring går nu på om det er usundt for hans ryg at sove i Voksiposen, hvor der jo ikke ligger nogen særlig god madras?
I øvrigt er det ikke en rigtig voksipose, men af mærket DuniDuo...
Med venlig hilsen og tak