Brev:
Grøntsager - nej tak 6 mdr.
18. maj 2006
Alder:
6 mdr.
Grøntsager - nej tak 6 mdr.
Hej Helen
Vores Kaya på næsten 6 mdr. reagerer meget negativt på sin aftenmos. Det er hjemmelavet kartoffelmos (50g) med gulerod eller broccoli (20g) fedtstof og friskpresset modermælk - og ovenikøbet lidt sukker for at lokke...så det kan ikke være mere indbydende.
Alligevel bliver hun frygtelig ulykkelig - kniber læberne sammen og kaster hovedet fra side til side... men når hun får grød til formiddag (risgrød med frugtmos (120g) lapper hun det i sig på 10-15 min.
Kunne man bytte om på de to måltider? Eller ville det være skidt for hende?
Hun får i øvrigt 3-4 x MM á 20 min. varighed pr. gang udover disse 2 x skemad, der går ca. 3 1/2 mellem hvert måltid.
Kærlig hilsen
Maiken