Brev:
Hjælp har spist krydret mad
18. maj 2006
Alder:
4 mdr.
Hjælp har spist krydret mad
Hejsa
Jeg har lige begået en KÆMPE brøler. Jeg har en datter på 4½ mdr, og hun er brystbarn. Jeg har lige her kl 18 spist noget meget krydret mad. Noget jeg normalt ikke har gjort. Var virkelig en tanketorsk. Men nu er skaden sket. Hvad gør jeg? Det var en ret med karry. Skal jeg kassere mælken? Kan mærke at hele min mave rumler og jeg "prutter" en del. Hvornår går det man spiser i mælken rent tidsmæssigt? Hvor lang tid er det der?
HJÆLP....
Med venlig hilsen
Tina