Brev:
Urolig natamning
19. maj 2006
Alder:
4 mdr.
Urolig natamning
Hej
Jeg har en dreng på 4 ½ måned. Han bliver ammet fuldt ud.
Han bliver ammet 1 til 2 gange om natten.
Han er i de sidste par dage begyndt at ligge noget urolig under nat amningen og vågner til tider helt op og vil ikke sove igen. Han græder ikke men ligger uroligt og er vågen. Jeg er meget glad for at amme og bliver nervøs under amningen for om jeg har mælk nok, når han ligger så uroligt.
Kan han mærke at jeg bliver nervøs? Jeg tænker på nedlødsrefleksen.
Kan det have noget at gøre med at jeg har menstruation? Eller har jeg bare ikke mælk nok?
Jeg er som sagt meget glad for at amme og vil utrolig gerne forsætte.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Kamillamor