Brev:
Amning og rytme 4 mdr.
19. maj 2006
Alder:
4 mdr.
Amning og rytme 4 mdr.
Hej
Tak for dit hurtige svar omkring min natamning. Jeg vil se tiden an lidt, det kan jo være pga min menstruation.
Baby´s dags og natrytme
Vågner mellem 6.00-7.00 og ammes
Bliver puttet ud i barnevognen mellem 7.30-8.30
vågner igen mellem 10.00-11.00 og ammes
bliver puttet ud i barnevognen mellem 12.00-13.30
vågner igen mellem 15.00-16.30 og ammes
bliver puttet ud i barnevognen mellem 17.00-18.00
vågner igen mellem 18.00-19.00 og ammes
ammes igen mellem 20.00- 21.00
puttes til nat mellem 20.00-21.00
halv vågen mellem 24.00-01.00 og ammes og sover videre
halv vågen mellem 03.00-04.00 og ammes og sover som regel videre
Hvordan synes du baby´s rytme er? Spiser han for tit? Han har våde bleer...
Med venlig hilsen
Kamillamor