Brev:
Amme-nedtrapning 9 mdr.
19. maj 2006
Alder:
9 mdr.
Amme-nedtrapning 9 mdr.
Hej Helen
Tak for dine gode råd ang. amning og nedtrapning. Vi er nu nede på 3 gange daglig; tidlig morgen, 1 gang i løbet af dagen og inden sovetid om aftenen. Jeg tror godt at vi snart kan komme ned på 2 gange ved at tage den ene gang om dagen væk.
Men hvad gør vi så herfra?
Så skal vi fjerne amningen inden sengetid....som er den der får min søn til at slappe helt af. Og så den tidlig morgen der gør at han lige kan sove et par timer mere. Jeg vil gerne være stoppet med at amme om ca. 2 mdr.
Hvordan skal jeg gribe det an? Gode råd er meget velkomne:-)
Med venlig hilsen
Mor