Brev:
Plan for sove- og spisetider
21. maj 2006
Alder:
5 mdr.
Plan for sove- og spisetider
Kære Helen
Tak for hurtigt og godt svar ang. en plan for sove- og spisetider for min 5½ mdr. gamle datter. Jeg har ændret lidt så det passer til vores vaner og vil nu prøve at følge den så godt som muligt.
Jeg har et tillægsspørgsmål til den sove-/spiseplan - vil du anbefale at man tager en vis periode hvor man holder sig til planen før man begynder at afvige fra den?
Jeg tænker bare på om jeg skal lade være med at lave aftaler henover frokosten de næste par uger så hun kan få lov til at vænne sig til at dette nu er grødtid?
Jeg tror ikke det vil gøre noget for hendes appetit da hun jo tidligere har spist grøden uanset hvilket tidspunkt den er blevet serveret på, men jeg tænker mere om det kan gøre det mere besværligt at få det til en rytme hvis jeg afviger for hurtigt.
Med venlig hilsen
Dorte