Brev:
Modermælkserstatning og afføringsmønster - 3 mdr.
22. maj 2006
Alder:
3 mdr.
Modermælkserstatning og afføringsmønster - 3 mdr.
Hej Sundhedsplejerske
Min lille dreng Jonas har fået to tænder i en alder af 3 måneder, og jeg er så småt ved at trappe ned med amningen. Hver anden gang mme, og hver anden gang amning. Det kører rigtig godt, og Jonas vil heldigvis gerne tage flasken.
Han har kun afføring hver 5-6 dag. Er det ok?
Han er på ingen måde ked af det eller har ondt i maven, men jeg synes jeg har læst et sted at han helst skal have afføring hver dag når han får mme. Hvad siger du?
Venlig hilsen
Maria