Brev:
Mor skal på lejrskole
31. maj 2006
Alder:
8 mdr.
Mor skal på lejrskole
Hej
Jeg er lærer og skal til august starte på arbejde efter barsel, hvorefter min mand tager 3 mdrs barsel. Vores barn er til den tid 8 1/2 måned.
I september (da er vores datter 9 mdr.) skal jeg på lejrskole i 4 hele dage uden barn og har det nu meget dårligt med at skulle afsted. Mine egne følelser må jeg håndtere, jeg er bare nervøs for, om vores datter kan tage skade af, at jeg ikke er der i så mange dage. Jeg beroliger jeg mig selv med, at hendes far jo er der, men har brug for en eksperts udsagn om sagen.
Tak for hjælpen
Hilsen en bekymret lærer