Brev:
Emla creme
1. juni 2006
Alder:
12 mdr.
Emla creme
Kære Helen
Så er det ved at være tid til 1 års undersøgelse.
Jeg ville høre dig om du har nogle erfaringer med noget, som vidst nok hedder emla, og som er noget til at smøre på huden inden barnet skal stikkes. Er det kun stikket det hjælper for eller hjælper det også på eftervirkningerne af vaccinationen. Oskar bliver nemlig altid frygtelig ked at det, når han er blevet vaccineret, og hvis der er noget som kan hjælpe ham igennem det denne gang ville det være dejligt:-)
Og så lige et spørgsmål angående Oskars søvnmønster. Burde han ikke snart begynde at sove igennem. Han sover meget uroligt; kaster sig rundt i sengen og sætter sig op og vågner så alt fra et par gange til fem seks gange pr nat. Om dagen sover han lidt mere roligt. ca 2 gange halvanden time. Er det nok? Han vil ikke sove videre efter det.
Håber du kan hjælpe
Kærlig hilsen Tina