Brev:
Væske i varmen - 7 mdr.
2. juni 2006
Alder:
7 mdr.
Væske i varmen - 7 mdr.
Kære Helen,
Tak for dit svar omkring nedtrapning af amning. Det lyder fint.
Jeg glemte dog at skrive at vi i næste uge rejser til sydspanien, hvor vi skal være i en måned. I den forbindelse tænker jeg om det er en dårlig ide, at trappe lidt ned netop i den periode (selv om det var hvad jeg først havde i tankerne) fordi min datter har brug for væsken i varmen?
Hun kan sagtens drikke vand af en kop, men det bliver alligevel ikke til store mængder. Vi har mange gange (siden hun var 2 mdr., er nu 7 mdr.) og på forskelligvis forsøgt at få hende til at tage en sutteflaske men uden held. Har du mon nogle gode fif, så man kan 'narre' dem til at tage lidt mere væske til sig?
Med venlig hilsen
Pia