Brev:
Søvn 13 uger
3. juni 2006
Alder:
3 mdr.
Søvn 13 uger
Kære Helen
Tak for dine gode svar :o)
Sophia på 13 uger har døjet med maven, men vi er nu begyndt at gå til kiropraktor og det har gjort underværker ift. hendes mave onde.
Jeg troede at når maven var ok igen, så ville hun falde tilbage i sit gamle gode søvnmønster, hvor hun sov fra kl. 22.00 - 5 - 6.00 stykker. I periode hvor hun havde ondt i maven vågnede hun ca. hver 2. time hele natten igennem fordi hun skulle prutte og det gjorde ondt.
Nu vågner hun minimum 1 gang i timen hvor hun græder og skal tages op for at falde i søvn igen. Hun er mere sulten end normalt også om natten, hun savler som jeg ved ikke hvad og hun har konstant hænderne i munden. Jeg har mærket efter om der skulle være tænder på vej, men jeg kan intet mærke. Kan det være tænder, man bare ikke kan mærke endnu? Det samme gentager sig om dagen, hun er jo død træt, men sover ikke mere end max. 30 minutter.
Med venlig hilsen
Malene