Brev:
Amning, udvikling og opdragelse dreng 22 mdr.
4. juni 2006
Alder:
22 mdr.
Amning, udvikling og opdragelse dreng 22 mdr.
Hej Helen
Tak for dit gode svar omkring ammestop af min dreng.. Dog har vi ikke prøvet det af i nu, da der har været mange aftaler... Det gav mig meget, at du skrev, at det ene og alene er min kamp! Vi har heldigvis brugt ordet "slut" meget og min dreng bruger det også selv...
Dog tænker jeg, at det vil være for meget og stoppe al amning på en gang (læs: mine bryster) Og sådan rent psykologisk, tror jeg også, at vi begge vil have det bedst med en ting af gangen...
- Har faktisk forestillet mig noget i retning af og putte ham med en amning - stoppe al amning om natten og så en morgen amning igen...
- Når der ligesom er ro på det, så lære ham og falde i søvn selv...
- For at til sidst stoppe helt...
Er det en mulighed?
Min dreng må gerne hoppe rundt i møblerne! Han må gerne gå rundt og spise! Han er en rigtig lille "nuller dreng" Og han er jo super motorisk.. Han øver sig jo bl.a i møblerne... (Vi går altså også meget på legeplads) Jeg har aldrig haft problemer med, han hopper rundt i andre folks møbler...
Er det en rigtig dårlig ide, jeg ikke lærer ham og sidde? Jeg mener det generer ikke mig og han hygger sig jo bare.. (Han sidder altså også i dem, det er ikke bare en hoppeborg!)
Min dreng bliver stadigvæk skrald gal, når han skal have børstet tænder! I de fleste tilfælde ligger jeg ham ned, med mine ben over hans arme, for at få dem børstet ordenligt... Jeg prøver ind imellem med nogen "sjove metoder" At fange karius og baktus.. Tælle til ti... Spytte ud osv. Han for også selv lov til at børste..
Det går vel over på et tidspunkt? Burde jeg gøre det på en anden måde?