Brev:
8 måneder og vil ikke sove aftenlur
5. juni 2006
Alder:
8 mdr.
8 måneder og vil ikke sove aftenlur
Hej
Jeg har et spørgsmål ang. min søn Gabriel´s aftenlur....
Han er 8 mdr. og sover rigtig fint ved sin formiddags og eftermiddags lur (ca 2 timer ved hver kl 9-11 og 13-15) men hans aftenlur vil han absolut ikke tage, selvom han er træt, gnider øjne, gaber og bliver pylret.
Når vi så når til aftensmadstid og badetid (ca. 18.30) så er der ingen problemer og han ligger sig stille og roligt til at sove og sover fint indtil næste morgen kl 07.
Jeg har prøvet om han måske var sulten, ville have en ren ble, ville hygge eller lege og lignende, men det virker som om han bare er træt og har brug for en lille lur for at klare resten af aftenen.
Er det noget du har oplevet som et problem hos andre og har du evt. en ide til hvorfor han ikke vil sove på det tidspunkt?
Om der er noget at gøre ved det ved jeg ikke, men jeg håber på det kommer med tiden...
Mange hilsner Michelle