Brev:
Angst for vuggedød
5. juni 2006
Alder:
5 mdr.
Angst for vuggedød
Hej
Håber du kan hjælpe mig lidt med min angst. Jeg har en datter på 5 mdr, jeg går hele tiden med frygten for vuggedød. Når jeg er kommet i seng skal jeg lige tjekke om hun trækker vejret.
Jeg ved godt at der ikke sker ret mange tilfælde længere, men det sker jo stadigvæk. Ved du hvor mange der sker i danmark om året og hvor gammel er de. Jeg følger alle forholdsregler. Men er stadigvæk så bange for det.
Hun vender sig nogle gange over på maven om natten, men kan ikke vende sig tilbage... det hjælper ikke ligefrem på min frygt.
Håber du kan hjælpe mig