Brev:
Amning og allergimedicin
7. juni 2006
Alder:
1 mdr.
Amning og allergimedicin
Hej
Efter at have læst i din brevkasse spørgsmålet om ammestop fra den stakkels mor, som græder hver gang, hun ammer, faldt jeg tilfældigvis over siden www.flaskebarn.dk. Måske kan den hjælpe hende.
Jeg søgte på nettet efter info om at tage antihistaminer samtidig med, at man ammer (jeg har pollenallergi, og jeg kan ikke undvære medicin). Sidste år, da jeg var gravid, fik jeg navnet på nogle piller af min gynækolog, men jeg kan ikke længere huske det. Og nu kan jeg ikke så godt spørge ham, synes jeg :-). Min egen lægen har jeg ikke megen fidus til. Ved du noget om amning og indtagelse af antihistaminer?
Med venlig hilsen
Heidi